I'M 67 YEARS OLD NOW AND I LOVE ROCK & ROLL. I MAKE MY OWN MUSIC AT HOME WITH BIG HELP FROM MY GUITAR AND COMPUTER. NOTHING PROFESSIONAL. YOU CAN HEAR MY MUSIC IF YOU WANT IT. ALL COMMENTS ARE WELCOME.

utorak, 20. travnja 2021.

LAJSO - Stari, ofucan tip (2009)

 


polako pričam o prošlom danu
i sve se više raspadam
nisam na zemlji nisam u zraku
nigdje baš nigdje ne pripadam

jer ja sam stari ofucan tip 
i nemam vremena
ni moje misli ne lete više
prema zvijezdama

ponekad kriknem u mraku sobe
ponekad sjetim se i nje
a ponekad naprosto
zaboravim sve

vučem se tiho kroz glib života
sa iskrom nade u zjenama
maske su pale riječi su prazne
ponor mi sviće u venama

jer ja sam stari ofucan tip 
i nemam vremena
ni moje misli ne lete više
prema zvijezdama

ponekad kriknem u mraku sobe
ponekad sjetim se i nje
a ponekad naprosto
zaboravim sve

sa svakim dahom udahnem nebo
u svakom trenu sve manji sam
lijevo je desno desno je lijevo
kad krenem ne znam za povratak

jer ja sam stari ofucan tip 
i nemam vremena
ni moje misli ne lete više
prema zvijezdama

ponekad kriknem u mraku sobe
ponekad sjetim se i nje
a ponekad naprosto
zaboravim sve

Nema komentara:

Objavi komentar