I'M 67 YEARS OLD NOW AND I LOVE ROCK & ROLL. I MAKE MY OWN MUSIC AT HOME WITH BIG HELP FROM MY GUITAR AND COMPUTER. NOTHING PROFESSIONAL. YOU CAN HEAR MY MUSIC IF YOU WANT IT. ALL COMMENTS ARE WELCOME.

ponedjeljak, 5. travnja 2021.

LAJSO - Ja nemam pisaću mašinu (2009)

 


o bože pa to je za popizdit
ja nemam pisaću mašinu
a tako lijepe i skladne stihove slažem
u glavi na klozet papiru
i pticama zastane dah
kad nebom mojih misli prolete
i dani lakše umiru
sve je drugačije

koje li ironije samo
ja nemam pisaću mašinu
a premještam u svome srcu
sve četiri strane svijeta
i vojnici gube hrabrost
pred minskim poljem mojih pjesama
i zvijezde više ne trepere
sve se odgađa
do daljnjega

bože pa to je frustrirajuće
ja nemam pisaću mašinu
a jednim pogledom rušim
utvrde ništavila
i zvijeri su pitome i tihe
u jazbinama mojih tajnih nadanja
i more k meni se penje
prepuno svjetlucanja

koje li besmislice samo
ja nemam pisaću mašinu
a mrvim u sitne atome
kamen mudrosti
i sve su stvari na svom mjestu
kad kišne kapi mojim licem protrče
i prazan svemir se sledi
ništa se ne pomakne
bez mene

Nema komentara:

Objavi komentar