I'M 67 YEARS OLD NOW AND I LOVE ROCK & ROLL. I MAKE MY OWN MUSIC AT HOME WITH BIG HELP FROM MY GUITAR AND COMPUTER. NOTHING PROFESSIONAL. YOU CAN HEAR MY MUSIC IF YOU WANT IT. ALL COMMENTS ARE WELCOME.

utorak, 3. listopada 2023.

LAJSO - Ljeto (2011)

 


prolazim ulicom mamurne glave
sinoć sam opet tražio dom
mene će ovi ljudi jednom da smlave
a ja ću i dalje tjerati po svom

sve veće gutam knedle i brišem čelo
rastu u sluhu neki prljavi zvuci
vučem se kao glista u podne vrelo
jedini znak da živim cigara u ruci

gluvarim tako već cijelo božje ljeto
a drugi odlaze i biraju svoj put
za mene ništa baš ne ništa nije sveto
ja samo špartam bilo kud

seoske kurve stoje dolje na uglu
dječaci uzdišu venu i ginu
one ih zavode izvrću ruglu
a biće ničije večeras kad se skinu

gluvarim tako već cijelo božje ljeto
a drugi odlaze i biraju svoj put
za mene ništa baš ne ništa nije sveto
ja samo špartam bilo kud

Nema komentara:

Objavi komentar