I'M 67 YEARS OLD NOW AND I LOVE ROCK & ROLL. I MAKE MY OWN MUSIC AT HOME WITH BIG HELP FROM MY GUITAR AND COMPUTER. NOTHING PROFESSIONAL. YOU CAN HEAR MY MUSIC IF YOU WANT IT. ALL COMMENTS ARE WELCOME.

utorak, 20. rujna 2022.

LAJSO - Sve je svršeno (2010)

 


odavno već sam sit svih tvojih priča
prazan i umoran od brda pića 
ja hrčem mrtav za poljupce ja hrčem
ja hrčem a ti ne znaš da sve je svršeno

ne mogu dugo još da slušam laži
bilo  bi najbolje ništa ne kaži 
ja hrčem ne mogu pomoći ja hrčem
ja hrčem a ti ne znaš da sve je svršeno

uzmi il' ostavi skoro će jutro
ne želim gledati tako je mutno 
ja hrčem mrtav za poljupce ja hrčem
ja hrčem a ti ne znaš da sve je svršeno

ne pričaj previše ne gubi vrijeme
ja sam već pokojni za tvoje tebe i hrčem
ne mogu pomoći ja hrčem
ja hrčem a ti ne znaš da sve je svršeno

Nema komentara:

Objavi komentar