I'M 67 YEARS OLD NOW AND I LOVE ROCK & ROLL. I MAKE MY OWN MUSIC AT HOME WITH BIG HELP FROM MY GUITAR AND COMPUTER. NOTHING PROFESSIONAL. YOU CAN HEAR MY MUSIC IF YOU WANT IT. ALL COMMENTS ARE WELCOME.

ponedjeljak, 20. ožujka 2023.

LAJSO - Pjesme iz kućne radinosti (1974-2004) album

 







































My first album...

DOWNLOAD



evo već je ponoć prošla
tebe nema još
zadnju cigaru palim
i pljuckam u koš

glava mi je puna slika
al' nikud neću poć
ušuškan u tugu svoju
gledaću u noć

jer nema više razloga za strah
možda je bolje kad si sam
nema više razloga za strah
možda je bolje kad si sam

prevariću samog sebe
ugasit ću žar
ne mogu da jurcam klinke
suviše sam star

ti ćeš možda sutra reći
žao mi je znaš
imala sam puno toga
a htjelo mi se baš

al' nema više razloga za strah
možda je bolje kad si sam
nema više razloga za strah
možda je bolje kad si sam

Nema komentara:

Objavi komentar