I'M 67 YEARS OLD NOW AND I LOVE ROCK & ROLL. I MAKE MY OWN MUSIC AT HOME WITH BIG HELP FROM MY GUITAR AND COMPUTER. NOTHING PROFESSIONAL. YOU CAN HEAR MY MUSIC IF YOU WANT IT. ALL COMMENTS ARE WELCOME.

nedjelja, 3. rujna 2023.

LAJSO - Maloumne šansone (2010) Album

 










































My third album...

DOWNLOAD



budim se noću miljama udaljen od sna
ponekad budim se noću miljama udaljen od sna
sjedim u mraku i slušam kako još jedno jutro izranja

očaj i sreća i miris zrelih trešanja
u zraku očaj i sreća i miris zrelih trešanja
zvijezde su beskrajno daleko sad al' sve sam njima bliži ja

putujem dugo na kraju tuge moj je dom
ponekad putujem dugo na kraju tuge moj je dom
ne želim lutati nikad više ništa mi nije potrebno

budim se noću miljama udaljen od tla
ponekad budim se noću miljama udaljen od tla
sjedim u mraku i slušam draga tvoje se srce otvara

očaj i sreća i miris zrelih trešanja
u zraku očaj i sreća i miris zrelih trešanja
sunce je beskrajno visoko al' ti si moja galaksija

Nema komentara:

Objavi komentar