I'M 67 YEARS OLD NOW AND I LOVE ROCK & ROLL. I MAKE MY OWN MUSIC AT HOME WITH BIG HELP FROM MY GUITAR AND COMPUTER. NOTHING PROFESSIONAL. YOU CAN HEAR MY MUSIC IF YOU WANT IT. ALL COMMENTS ARE WELCOME.

utorak, 20. veljače 2024.

LAJSO - Šmokljan (2009)

  


ja sam šmokljan
to svatko već zna
od triglava do vardara
niti radim niti pijem
uvijek sam bez para

praznih ruku bauljam kroz život
nitko me ne šljivi
njuškam lijevo njuškam desno
od tog' se ne živi

nemam dara za praktične stvari
moje pjesme moji snovi
oko mene ljudi žure
svatko nešto lovi

a ja sam šmokljan
to svatko već zna
od triglava do vardara
niti radim niti pijem
uvijek sam bez para

slušam često što govore drugi
moraš lukav biti
mućni glavom guraj laktom
pa ćeš uspjet' i ti

nemam srca da leševe gazim
nisam takve građe
ja na svakog mrava pazim
pa me svašta snađe

jer ja sam šmokljan
to svatko već zna
od triglava do vardara
niti radim niti pijem
uvijek sam bez para

Nema komentara:

Objavi komentar