I'M 67 YEARS OLD NOW AND I LOVE ROCK & ROLL. I MAKE MY OWN MUSIC AT HOME WITH BIG HELP FROM MY GUITAR AND COMPUTER. NOTHING PROFESSIONAL. YOU CAN HEAR MY MUSIC IF YOU WANT IT. ALL COMMENTS ARE WELCOME.

nedjelja, 20. kolovoza 2023.

LAJSO - Živim zakopan (2013)

 


na jedno uho mi uđe
na drugo uho mi izađe
nikada pažljivo ne slušam
što kažu proroci što kažu vračare

u moru prljavih priča
ja sam neplivač ja potonem
nikada pažljivo ne gledam
odakle dolaze sve te spodobe
svi ti mutanti što govore

i riječi lete od usta do uha
svaka traži svoj put
u praznoj glavi ničega nema
sve je uzalud

i riječi padaju po prljavom podu
tko će počistit' to
svatko svoju istinu ima
dotaknuli smo dno

na jedno uho mi uđe
na drugo uho mi izađe
nikad se baš ne osvrćem
što kažu ministri što kažu glavonje

u ovom jebenom svijetu
jedino jutra još dolaze
nikada neću shvatiti 
u čemu kvaka je zašto svi govore 
i kada za to nema potrebe

i riječi lete od usta do uha
svaka traži svoj put
u praznoj glavi ničega nema
sve je uzalud

i riječi padaju po prljavom podu
tko će počistit' to
svatko svoju istinu ima
dotaknuli smo dno

gdje je nestao osmijeh
gdje je nestao san
gdje je nestala tuđa sreća
živim zakopan

Nema komentara:

Objavi komentar