I'M 67 YEARS OLD NOW AND I LOVE ROCK & ROLL. I MAKE MY OWN MUSIC AT HOME WITH BIG HELP FROM MY GUITAR AND COMPUTER. NOTHING PROFESSIONAL. YOU CAN HEAR MY MUSIC IF YOU WANT IT. ALL COMMENTS ARE WELCOME.

utorak, 22. kolovoza 2023.

LAJSO - Ove noći plovim sam (2013)

 


jedan iz naroda
jedan sa dna
gomila nestaje pred mojim očima

jedan sa ceste
jedan iz sna
veliki teret za malog čovjeka

u praznoj sobi sada raste zaborav
sva su jutra iza nas
zrak je prepun nekog divnog nesklada
koji ubija

ove noći plovim sam
sjedim pušim razmišljam
nikog više ne čujem
sebi vjerujem
sebi vjerujem

jedan bez lica
bez imena
gradovi ruše se u tuđa sjećanja

sunce od leda
iščezli most
pseto u meni glođe svoju kost

u praznoj sobi više nema prostora
sva su svjetla iza nas
što da rade ova dva-tri anđela
sa svojim krilima

ove noći plovim sam
sjedim pušim razmišljam
nikog više ne čujem
sebi vjerujem

ove noći plovim sam
sjedim pušim razmišljam
ništa više ne čujem
sebi vjerujem
sebi vjerujem

Nema komentara:

Objavi komentar