I'M 67 YEARS OLD NOW AND I LOVE ROCK & ROLL. I MAKE MY OWN MUSIC AT HOME WITH BIG HELP FROM MY GUITAR AND COMPUTER. NOTHING PROFESSIONAL. YOU CAN HEAR MY MUSIC IF YOU WANT IT. ALL COMMENTS ARE WELCOME.

nedjelja, 20. studenoga 2022.

LAJSO - Mlakonje (2010)

 


svakim danom sve je više 
luđačkih košulja
gradom šeću site horde 
kilavih mlakonja

preziru me pljuju muče 
za sve njih sam riba sitna
istine im šuplje zvuče 
osjećanja im nisu bitna

ljeti idu svi na more
krstare jahtama
žene su im van kontrole
puni su ordenja

ja ostajem sam u gradu
gledam kako sunce tone
ne odajem ničim nadu
u daljini zvona zvone

kad se vrate prepečeni
u stare oklope
osmijehom bi da sakriju
nastale procjepe

tad još više mrze mene
jer ja imam to što hoće
čisto srce savjest mirnu
i beskrajno more samoće

svakim danom sve je više
luđačkih košulja
svakim danom sve je više
luđačkih košulja

Nema komentara:

Objavi komentar