I'M 67 YEARS OLD NOW AND I LOVE ROCK & ROLL. I MAKE MY OWN MUSIC AT HOME WITH BIG HELP FROM MY GUITAR AND COMPUTER. NOTHING PROFESSIONAL. YOU CAN HEAR MY MUSIC IF YOU WANT IT. ALL COMMENTS ARE WELCOME.

subota, 3. prosinca 2022.

LAJSO - Zagrljaj (2009)

 


ja trebam tmurne dane dok vani sunce sja
u svakoj svojoj misli tamu ponora
ne želim da jutro svane ne trebam zvijezda sjaj
ja trebam samo nekog za zagrljaj

tvoje sam prazne oči volio ja
jer kroz njih fino padam do samog dna
nema ni mrve straha nema baš ničega
kad jednom stignem tamo bez razloga

samo tako mogu dalje
kroz maglu istine
samo tako mogu više
i kada ne mogu sve

vani još kiša pljušti kaplje mi u san
do tvoga srca vodi put isprekidan
nisu to sati sumnje depresija za kraj
ja trebam samo nekog za zagrljaj

samo tako mogu dalje
kroz maglu istine
samo tako mogu više
i kada ne mogu sve

Nema komentara:

Objavi komentar