I'M 67 YEARS OLD NOW AND I LOVE ROCK & ROLL. I MAKE MY OWN MUSIC AT HOME WITH BIG HELP FROM MY GUITAR AND COMPUTER. NOTHING PROFESSIONAL. YOU CAN HEAR MY MUSIC IF YOU WANT IT. ALL COMMENTS ARE WELCOME.

četvrtak, 3. lipnja 2021.

LAJSO - Kontradiktorno (2010)

 


ja nemam pištolj a stalno pucam
pucam po svim šavovima
ja nemam vrućicu a stalno buncam
buncam o boljim vremenima

o o o o
to je kontradiktorno
o o o o
to je kontradiktorno

ja nisam prorok a znam da sutra
bit će još gore nego sad
ja nisam svetac a živim kao
zadnji crkvenjak za celibat

o o o o
to je kontradiktorno
o o o o
to je kontradiktorno

pištolj prorok svetac vrućica
kontradiktoran sam uvijek ja
pucam buncam i apstiniram
takav mi je skoro svaki dan

o o o o
to je kontradiktorno
o o o o
to je tako to je to

ja pijem samo čistu vodu
a opet često pošandrcam
i bježim stalno bježim u slobodu
putem bez nade i povratka

pištolj prorok svetac vrućica
kontradiktoran sam uvijek ja
pucam buncam i apstiniram
takav mi je skoro svaki dan

o o o o
to je kontradiktorno
o o o o
to je tako to je to

Nema komentara:

Objavi komentar