I'M 67 YEARS OLD NOW AND I LOVE ROCK & ROLL. I MAKE MY OWN MUSIC AT HOME WITH BIG HELP FROM MY GUITAR AND COMPUTER. NOTHING PROFESSIONAL. YOU CAN HEAR MY MUSIC IF YOU WANT IT. ALL COMMENTS ARE WELCOME.

nedjelja, 19. lipnja 2022.

LAJSO - Muha (2010)

 


sjedim u birtiji pijuckam pivo
muha me gleda sa ruba čaše
u mojoj glavi opet je sivo
ona na pozdrav krilima maše

palim cigaru sa muhom pričam
jedino ona još nešto shvaća
čaša je prazna al' ja se ne dam
večeras muha časti i plaća

joj bog te tvoj
šta da se radi kada si iscijeđen
joj bog te tvoj
od praznih dana naprosto pregažen

ponoć je prošla svjetla se gase
nekako tužno muha me gleda
ne mogu mene ni sveci da spase
sve se polako lomi i mijenja

glava mi leži na masnom stolu
vani još pljušte stoljetne kiše
gurnuta laktom čaša je pala
i moje muhe sada nema više

joj bog te tvoj
šta da se radi kada si iscijeđen
joj bog te tvoj
od praznih dana naprosto pregažen

Nema komentara:

Objavi komentar