I'M 67 YEARS OLD NOW AND I LOVE ROCK & ROLL. I MAKE MY OWN MUSIC AT HOME WITH BIG HELP FROM MY GUITAR AND COMPUTER. NOTHING PROFESSIONAL. YOU CAN HEAR MY MUSIC IF YOU WANT IT. ALL COMMENTS ARE WELCOME.

petak, 3. lipnja 2022.

LAJSO - Blues u vrtu (2009)

 


dok štijam u vrtu moj pogled se dijeli
dok štijam u vrtu moj pogled se dijeli
prostruji kroz mene iskonska ljepota

prevrćemo zemlju a pjesmu smo htjeli
prevrćemo zemlju a pjesmu smo htjeli
istu staru pjesmu nekih drugih nota

zahvaćam iz neba rukom sijem zvijezde
zahvaćam iz neba rukom sijem zvijezde
suviše je blizak taj put u daljinu

kad uradim dosta mirisi se gnijezde
kad uradim dosta mirisi se gnijezde
ne možemo proći kroz cvjetnu prašinu

a dan sve je gušći otkriva me suton
dan sve je gušći otkriva me suton
u posljednjem sjaju poigrava suša

zaboravili sve smo u kopanju dugom
zaboravili sve smo u kopanju dugom
stihovi su pali lapi moja duša

Nema komentara:

Objavi komentar