I'M 67 YEARS OLD NOW AND I LOVE ROCK & ROLL. I MAKE MY OWN MUSIC AT HOME WITH BIG HELP FROM MY GUITAR AND COMPUTER. NOTHING PROFESSIONAL. YOU CAN HEAR MY MUSIC IF YOU WANT IT. ALL COMMENTS ARE WELCOME.

petak, 20. svibnja 2022.

LAJSO - Usporeni snimak (2010)

 


ruke u džepovima
mozak na paši
duša na jeziku
ljubav u čaši

glava u oblacima
noge u mulju
srce na vješalima
jaja na ulju

rupa u sjećanju
slatke ludosti znak
magla nad osmijehom
usporeni snimak

sreća u tragovima
tuga na žaru
bezdan u zjenicama
cvijet u spomenaru

cijeli svijet je moja prčija
negdje na suncu sada ležim ja
cijeli svijet je moje dvorište
malo glumim malo živim i ne brinem se
ne ne

rupa na cipeli
kiša u uhu
duša na jeziku
bomba u sluhu

glava u oblacima
noge u blatu
srce na vješalima
jabuka u cvatu

cijeli svijet je moja prčija
negdje na suncu sada ležim ja
cijeli svijet je moje dvorište
malo glumim malo živim i ne brinem se
ne ne

Nema komentara:

Objavi komentar